pátek 19. května 2017

Přátelství


Zdravím vás, jsem ráda, že se vám moje články tak líbí, hřeje mě to u srdíčka.
Každý má nějakého svého přítele či kamaráda, kterému se může svěřit nebo si nechat poradit či on sám chce poradit od vás.



Já jsem prošla velkým počtem kolektivů, které byly převážně dívčí a mohu říci, že to byla jedna velká drbárna. Také jsem prožila kamarádství s klukem, ať už jako kamarádi nebo i něco více. Kamarádství mezi klukem a holkou je zajímavé samo o sobě. Hormony v tomhle ohledu hrají velkou roli. Když se z kluka stane muž a z dívky žena, tak se hormony snaží navést na stejný cíl. =) Je jasné, že z přátelství může vzniknout nejen láska, ale i přátelství na život a na smrt. U holek to bývá složitější v tom, jak poznat tu  pravou nefalšovanou kamarádku, které se můžete svěřit úplně se vším.





Chtěla jsem vám ještě říci, že jsem potkala mnoho zajímavých lidí, s kterými jsem stále v kontaktu, i když se naše cesty rozešly. Mnoho z nich mi pomohlo překonat různé problémy jak ve škole, tak i v soukromém životě. Zažila jsem s nimi mnoho akcí a výletů. Jsem ráda, že jsem je potkala.

Článek se stejným tématem také napsala bloggerka Kája, s kterou si touhle formou navzájem vypomáháme.

Mějte krásný víkend.

Pac a pusu vám posílá Majdalenka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář. Jste úžasní.