středa 1. února 2017

Fitness deníček #1





Zdravím vás, opět začínám s cvičením a ano vím, že už je únor a předsevzetí se má plnit v lednu.  Ale já jsem rebel a začínám v únoru.
O co vlastně půjde v tomhle fitness deníčku. Logicky o to, jak cvičím a co jím, ale také o to, jak to zvládám a co na to okolí. Samozřejmě to dělám pro sebe a ne pro ostatní. Mým hlavním cílem je cítit se dobře a mít pevné tělo. Ne že bych nepotřebovala něco málo zhubnout, ale převážně se chci zpevnit.
Takže můj hlavní cíl znáte, ale co nevíte, jsou moje úkoly na každý měsíc. Začneme zlehka a postupně budeme přidávat.


Moje úkoly na únor
1.Vypít minimálně 1,5 l tekutin (voda nejlépe)
 2. Vypít  1x denně smoothie

Tak tohle jsou moje úkoly na tenhle měsíc. Začínám postupně, neberte mě jako nějakého profíka. Teprve začínám a nejsem žádná fitness holka, ale úplně obyčejná slečna, která se rozhodla konečně se sebou něco začít dělat.
Cvičit budu 3x v týdnu  a to v úterý, čtvrtek a sobotu. Zbylé dny budu chodit na procházky nebo jezdit na rotopedu. Mám již udělaný cvičicí plán, který vám budu postupně ukazovat. Samozřejmě budu co 10 dní psát novinky a také mě můžete sledovat na sociálních sítích, kde taky přidávám různé poznatky.
Moje míry vám ukážu v dalším článku a s tím souvisí i fotky postavy, které budou jednou do měsíce. Máte se na co těšit.
Tak to by na úvod stačilo. Mějte se hezky, užívejte sluníčka jako já v neděli.
Pac a pusu Majdalenka



1 komentář:

  1. Držím palce. Já kdybych měla vypít denně jen 1,5 litru vody, tak umřu žízní. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář. Jste úžasní.